مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان

شهدای دفاع مقدس و رشادت های آنان الگوی مدافعین حرم است

یادواره شهید مدافع حرم در صبح چهارشنبه 6 دی با حضور خانواده شهید، مدیریت وجمعی از مسئولین آموزش و پرورش منطقه تبادکان و مسئولین شهرداری مناطق و نواحی مشهد در آموزشگاه شهید جعفری منطقه تبادکان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۷۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، علی ابری اول مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در این مراسم گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که یاد شهدا در دانش آموزان ما نهادینه شود و باید بتوانیم به آینده سازان ایران عزیز بیاموزیم که هر آنچه امروز دارند به برکت خون شهداست.
وی خطاب به خانواده شهید جعفری اظهار داشت: اگر شهدا و رشادتهای آنها نبود و راهی برای ما باز نمی کردند امروز شهدای مدافع حرم الگویی نداشتند.
وی افزود: شهدای ما نرفته اند که ما ارزو کنیم که شهید شویم، بلکه آنها رفتند تا ما با الهام گرفتن ازشهدا، خون شهیدان را به ثمر برسانیم و دختران و پسران ایران زمین را با آن شجره طیبه ای که اسناد بالادست آموزش و پرورش مدنظرشان است تربیت کنیم و امیدواریم با تربیت درست فرزندانمان شاهد توسعه ایران اسلامی باشیم.
علی ابری بیان داشت: باید به دخترانمان بگوییم و بیاموزیم که شهدا رفتند تا ما در باطن به حجاب اعتقاد داشته باشیم و با تمام وجود برای اعتلای نام ایران و پرچمی که بنیان گذار انقلاب به دست شهدا داد تلاش کنیم.
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید جعفری به پاس سالها صبر و مجاهدت تقدیرشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار