معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم :

شهدای مدافع حرم الگویی ارزشمند برای همگان هستند

اهواز (پانا) معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: شهدای مدافع حرم با جانفشانی های خود الگویی رفیع برای آحاد مردم جامعه هستند.

کد مطلب: ۸۸۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شهدای مدافع حرم الگویی ارزشمند برای همگان هستند

موسی شیخی در دیدار با خانواده شهید سید مهدی (فاضل) موسوی امین از شهدای مدافع حرم اهواز، اظهار کرد: سرمایه امروز ایران اسلامی خاطره جانفشانی شهدای بزرگواری است که با پیروی از مکتب سیدالشهدا (ع) در تاریخ این کشور جاودانه شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه آرامش و امنیت حاکم بر کشور در پرتو ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم حاصل شده است، گفت : شهدای مدافع حرم الگوی ارزشمندی برای همگان هستند.

شیخی با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران در خصوص جایگاه و فضیلت شهداء، خاطرنشان کرد: یاد شهداء همواره زنده و پایدار خواهد بود و موجب جاری شدن روحیه از خودگذشتی و ایثار در جامعه می شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان با تجلیل از مقام شامخ شهدا، یادآور شد: خانواده شهدا مایه عزت و برکت جامعه هستند و اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی ایران به‌واسطه رشادت‌های شهداست.

او همچنین گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های کشور هستند و امنیت و آرامش کشور وابسته به همین ایثارگریها و مجاهدت ها است.

شیخی در پایان با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم با احساس مسئولیت انقلابی در دفاع از ارزش های اسلامی و حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به میدان های نبرد حق علیه باطل رهسپار شدند، اظهار کرد: شهید سید مهدی (فاضل) موسوی امین از شهدای مدافع حرم اهواز در بهمن ماه سال 1396 در بوکمال سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار