جام خلیج فارس/

تراکتورسازی3- استقلال خوزستان 0؛گلزنی سرباز جدید

تبریز (پانا)- تیم تراکتورسازی از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم استقلال خوزستان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۶۹۶۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان عصر یکشنبه از ساعت 14 و 30 دقیقه و با حضور نزدیک به دو هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر خاتمه یافت.
نیمه اول این بازی توپ و میدان در اختیار تراکتورسازان بوده و ایرانپوریان دقیقه 27 بازی با خطایی که روی احسان پهلوان بوجود آمد توانست از روی نقطه پنالتی گل اول سرخ پوشان تبریزی را به ثمر برساند و همچنین دقیقه 45 بازی امید عالیشاه گل دوم تراکتورسازان را بدست آورد تا هر دو تیم با نتیجه دو بر صفر به رختکن بروند.
نیمه دوم بازی علی رغم اینکه تیم استقلال خوزستان چند موقعیت خوب بدست آورد و حتی دقیقه 79 بازی یک پنالتی بدست آورد که فرزین گروسیان توانست این پنالتی را مهار کند و در ادامه احسان پهلوان دقیقه 3+90 توسط گل سوم تیمش را به ثمر برساند.
در این دیدار سید علیرضا زندوی دقیقه 24 ، و وحید نامداری دقیقه 36 از تیم استقلال توسط داور بازی با کارت زرد جریمه شدند و موسی کولیبالی با دریافت دو کارت زرد در دقایق 26 و 44 از بازی اخراج شده تا تیم استقلال 10 نفره به بازی ادامه دهد و حکیم نصاری دقیقه 2+45، میثم دورقی دقیقه 46 کارت زرد گرفتند.
همچنین مهدی پور از تراکتورسازی هم دقیقه 2+45 کارت زرد گرفت.
تیم داوری این بازی را رشا کرمانشاهی، سعید قاسمی، محمد عطایی و سعاد وفا پیشه بر عهده داشتند.
تیم تراکتور سازی با پیروزی سه بر صفر مقابل استقلال خوزستان 20 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار