برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان قدس

شهرستان قدس (پانا)-جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان قدس در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۹۶۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، سید مهدی محمدی فرماندار شهرقدس در جلسه مدیریت بحران گفت : وضعیت شهرستان قدس به لحاظی که بافت فرسوده زیادی دارد و متاسفانه عدم مدیریت صحیح ، عدم توجه به احساس مسئولیت در مدیریت های قبلی طبیعتا همه این ها اتفاقات ناگواری را رقم خواهد زد .

وی در ادامه با اشاره به موضوع آتش سوزی پلاسکو اظهار کرد : این پلاسکو نبود که ریخت ما آوار شدیم رو پلاسکو وعدم توجه به مدیریت شهری ، استحکام بنا همه این ها خدایی نکرده سرمایه های انسانی ما و تمام منابع مارو به هدر می دهد .

فرماندار شهرقدس اظهار داشت : شاید این زلزله تلنگری برای ما باشد برای ما که بیشتر توجه بکنیم بیشتر احساس مسئولیت کنیم ومردم ما جز ما پناه گاهی ندارند‌ واین مدیران هستند که باید تصمیم بگیرند و درست عمل کنند که شاهد همه اعتماد مردم به نظام و دولت باشد و بتوانیم وظیفه وجدانی خود را انجام دهیم .

محمدی در ادامه گفت : ما سریعا باید فکر ویژه ای برای کمبودها و کاستی هایی که وجود دارد بکنیم زلزله که اتفاق افتاد نه ما در کل منطقه غرب استان تهران ، استان تهران دیدیم که مدیریت بحران خودش مدیریتش بحران دارد چه برسد به اینکه ما بتوانیم مدیریت بحران کنیم .

وی افزود : باید به مردم آموزش بدهیم ، خود من نمی دانم زلزله اتفاق افتاد باید چه کاری انجام دهم این آشنایی و آموزش هایی که متاسفانه نبوده و من از شورای شهر ، شهرداری ، بخشداری و همه دستگاه هایی که به نوعی در تعیین اقلام ضروری میتوانند کمک کنند ، همکاری داشتند وبخش دولتی هم بخش خصوصی و دستگاه هایی که متولی این ها هستند حتما باید دست به دست هم دهیم که بتوانیم مردمی که به خیابان می آیند سامان دهی کنیم .

وی خاطر نشان کرد : در زمان وقوع زلزله در بخش سرویس های بهداشتی و پمپ بنزین مشکلاتی داشتیم این را بر حساب غافلگیری می گذاریم ولی باید تلاش بکنیم در واقع مدیریت صحیح انجام شود کارها و وظایف تقسیم بندی شود تا بتوانیم مدیریت بحران درستی داشته باشیم.

/خبر نگار :عرفان بیرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار