برگزاری اولین همایش علمی پژوهشی دانش آموزی

پاکدشت (پانا) - دبیر اولین همایش علمی پژوهشی دانش آموزی از برگزاری اولین استند آپ علمی و پژوهشی با حضور صد و پنجاه نفر از دانش آموزان در مدرسه نمونه دولتی الغدیر شهرستان پاکدشت خبر داد .

کد مطلب: ۶۹۶۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ، محبوبه نعمتی دبیر اولین همایش علمی پژوهشی دانش آموزی با اعلام خبر فوق افزود : این مراسم با هدف ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و بستر سازی مناسب جهت تبادل علمی و کاربردی و ایجاد روحیه علمی تحقیقاتی و پژوهشثی در دانش آموزان و گرایش به تحقیق و پژوهش اصولی و پرهیز از تحقیقات اینترنتی بی محتوا که با همکاری اداره آموزش وپرورش در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه دولتی الغدیر برگزار شد .

وی در ادامه افزود : محور های اولین همایش استند آپ علمی پژوهشی دانش آموزی عبارتند از : زبان انگلیسی ، فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی ، زمین شناسی و ادبیات فارسی که مقالات برگزیده کنفرانس و چکیده از مقالات منتخب در کتابچه ای به چاپ میرسد .

نعمتی گفت: هدف عمده و واقعی کنفرانس رشد علمی و آموزشی دانش آموزان و شناسایی استعداد ها و جهت دهی علایق و فراهم آوردن زمینه نو آوری و خلاقیت در انتخاب موضوعات و رشته های مورد علاقه که این مراسم با حضور معاون پژوهش و عضو هئیت علمی دانشگاه ابوریحان و مسئول پژوهشسرا خوارزمی یک و کارشناس مسئول فنی حرفه ای اداره آموزش و پرورش برگزار گردید .

/خبرنگار : امید بلوریان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار