معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

پرسش کلید ورود به تمدن های آینده و اساس پیشرفت هر تمدنی است

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: پرسش کلید ورود به تمدن های آینده و اساس پیشرفت هر تمدنی است و هر جامعه ای بتواند روحیه پرسشگری و پژوهشگری رادر تمام عرصه ها تقویت کند جامعه ای موفق خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۹۶۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، حسین رحمانیان در همایش استانی تجلیل از معلمان پژوهنده استان البرز گفت: آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه و پیشرفت کشور است و برای رسیدن به پیشرفت راهی جز هدایت کشور به سمت و سوی مدیریت علمی و دانش محور نداریم.

وی افزود: پرسش کلید ورود به تمدن های آینده و اساس پیشرفت هر تمدنی است و هر جامعه ای بتواند روحیه پرسشگری و پژوهشگری رادر تمام عرصه ها تقویت کند جامعه ای موفق خواهد داشت و ما معلمان زمانی که بتوانیم دانش آموزان را به سمت و سوی خودشکوفایی و پژوهشگری هدایت کنیم که موجب تحقق آموزشی ماندگار و هدفمند خواهیم شد.

وی در ادامه گفت: اکنون در بدنه آموزش و پرورش استان البرز جمله تاثیرگذار "ما می توانیم" مقام معظم رهبری قابل مشاهده است و شاهد این سخن، افزایش حدود 100 % تعداد معلمان پژوهنده در سال 96 نسبت به سال گذشته از 3007 نفر به 6012 نفر، انتخاب آموزش و پرورش استان البرز مانند سال گذشته به عنوان دستگاه برتر پژوهشی استان البرز و دریافت 280 اثر از طرف آموزش و پرورش از مجموع 400 اثر رسیده به دبیرخانه پژوهش استان خود گویای آن است آموزش و پرورش استان البرز به همت تلاش های همه همکاران در مسیر صحیح خودباوری قرار گرفته است.

رحمانیان در پایان گفت: پژوهش زینت یا فضیلت نیست بلکه در دنیای امروز یک ضرورت بوده و پایه های اصلی پیشرفت هر کشوری است و اکنون ما باید با تلاش های همگانی در سطح بین المللی و ملی همراه با اصلاح سیاست ها و روش ها با حفظ هویت اسلامی دینی و ملی مان به دانش آموزان بیاموزیم که چه بزرگانی در کشور خود داشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار