در جلسه ستاد امتحانات شهرستان نطنز مطرح گردید:

دقت در تعیین عوامل اجرایی و برگزاری صحیح امتحانات

جلسه ستاد امتحانات دی ماه شهرستان نطنز به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری امتحانات در آموزش و پرورش برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۹۴۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز جلسه ستاد امتحانات دی ماه به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری امتحانات در آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید.

محمودی مدیر آموزش و پرورش نطنز ضمن تقدیر وتشکر از کارشناس سنجش وارزشیابی و کلیه ی عوامل اجرایی امتحانات، به اهمیت امتحانات و ارزیابی دانش آموزان و نتایج تلاش و کوشش دبیران و آموزگاران اشاره نمود و دقت در تعیین عوامل اجرایی وبرگزاری صحیح امتحانات را مورد توجه قرار داد .
وی نظارت بر امتحانات داخلی مدارس را نیز ضروری دانست و بر برنامه ریزی جهت تحقق این امر تاکید کرد .

وی بکارگیری فرهنگیان واجد شرایط در حوزه های اجرا ، تصحیح و قرنطینه و استفاده از توانایی آنها را ضروری عنوان کرد و از اعضاء خواست تا دربازدیدهای خود نکته نظرات را یادداشت تا درجلسه پایانی مشکلات بررسی وآسیب شناسی دراین زمینه صورت گیرد .
درآغاز جلسه بیطاری کارشناس سنجش وارزشیابی ضمن تشکر ا زمدیر و اعضاء مطالبی در رابطه با دستورالعمل ها و زمانبندی امتحانات نهایی و همچنین نیازها و درخواست های مدارس و حوزه امتحانات را بیان نمود.
در پایان جلسه اعضا با بیان نظرات و پیشنهادات خود در مورد تعیین عوامل حوزه تکثیر ،حوزه های امتحانات نهایی ، ناظرین حوزه های امتحانی و حوزه های داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور و... نکاتی را یادآور شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار