مدیرعامل منطقه آزاد تجاری ماکو در گفت‌وگو با پانا خبر داد

وجود 50 مدرسه کانکسی و 20 مدرسه نیازمند بازسازی در منطقه آزاد ماکو

تهران (پانا) - مدیر عامل منطقه آزاد ماکو می‌گوید سال گذشته بیش از 7میلیارد تومان به منظور بهبود و توسعه مدارس این منطقه اختصاص یافته است اما هنوز هم مدارس در حال تخریبی وجود دارند که نیازمند بازسازی و احداث هستند و کمک سازمان‌ها و نهادها در تسریع این روند موثر خواهد بود .

کد مطلب: ۶۹۴۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا تصریح کرد:‌ تعداد مدارس در منطقه آزاد تجاری ماکو بسیار زیاد است اما برخی از این مدارس در شرایط استاندارد نیستند به گونه‌ای که 50 مدرسه کانکسی در این منطقه قراردارد و 20 مدرسه نیز در منطقه ماکو نیازمند تخریب هستند.

وی با اشاره به اختصاص 7 میلیارد تومان بودجه از سوی منطقه آزاد ماکو به منظور ساخت مدارس دراین منطقه عنوان کرد: تا پایان سال 95 بیش از 7 میلیارد تومان بودجه به وزارت آموزش و پرورش برای احداث مدرسه اختصاص یافته است و کلاس‌های رایگان کنکور نیز از سوی این سازمان برگزار شده است .

فروزان خاطرنشان کرد:‌واقعیت این است که اغلب مدارس تجهیزات و ابزارهای آموزشی چندانی ندارند ،به همین دلیل سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی که می‌‌توانند باید در جهت توسعه و بهبود محیط‌های آموزشی دانش‌آموزان اقدام کنند.

وی اظهار کرد‌: تا پایان سال جاری نیز برای توسعه و نوسازی مدارس منطقه آزاد ماکو بیش از 1 میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت .

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری ماکو تصریح کرد: تلاش شده است تا در بودجه جاری منطقه آزاد صرفه‌جویی شود و اکنون سهم بودجه‌های جاری از کل بودجه سازمان منطقه آزاد تجاری ماکو کمتر از 5 درصد است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار