معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا:

تربیت دانش آموزان باید همه جانبه باشد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،اساسی ترین ماموریت این معاونت را بر اساس سند تحول بنیادین،تربیت همه جانبه دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۶۹۲۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا زنجان،محمود عباسی با بیان اینکه رویکرد اصلی در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری ایجاد نشاط و شادابی به دانش آموزان است،تصریح کرد:باید با تکنیک های لازم بتوانیم عزت و اعتماد به نفس دانش آموزان را بالا ببریم.

وی افزود:فرزندان ایران اسلامی می توانند در راه بسط وتوسعه علمی و فرهنگی،هنری بکوشند و قله های رفیع انسانی و علمی را فتح نمایند.

وی زبان هنر را زبان ماندگاری دانست واظهار داشت:هنر می تواند در انتقال ارزش های دینی و ملی نقش برجسته داشته و در آفرینش خلاقیت و شکوفایی استعداد های دانش آموزان تاثیر گذاشته و پویایی و کارآیی نظام تعلیم و تربیت را به ارمغان آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد:از این رو مسابقات مختلف فرهنگی و هنری دانش آموزان از سطح آموزشگاه تا منطقه و استان و کشور نشان از حضور واقعی دانش آموزان در فعالیت های تربیتی برای خود شکوفایی است تا شور و شعور جوانی را با کارهای هنری در هم آمیخته و هویت خود را معنا بخشد و روح حقیقت جویی خویش را با هنر متعال سیراب نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد:اینجانب با تشکر از اعتماد خانواده ها به آموزش و پرورش،صمیمانه از تلاش های همکاران اداره کل از جمله مدیر کل ،معاونان و روسای ادارات تشکر و قدردانی نموده،زیرا که تمام موفقیت ها و تحولات مثبت سالهای اخیر معطوف به زحمات و تلاش های این عزیزان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار