از سوی اداره نیروی انسانی آموزش و پرورش كردستان :

زمان دریافت مدارك دانشجویان دبیری مشغول به تحصیل در پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی

خبر گزاری پانا: اداره نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش كردستان با صدور اطلاعیه ای زمان دریافت مدارك دانشجویان دبیری مشغول به تحصیل در پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تهران ورودی بهمن ماه 91 سهمیه خدمتی استان را اعلام نمود .

کد مطلب: ۶۹۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، در این اطلاعیه آمده است دانشجویان می توانند از روزیكشنبه 27 اسفندماه 91 جهت دریافت مدارك لازم و اطلاعات بیشتر به اداره آموزش و پرورش محل سكونت خود مراجعه نمایند.

بر این اساس دانشجویان باید معرفی نامه مربوطه را برای دادگستریواداره بهداشتودفتر اسناد رسمی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت خوددریافت نمایند.

گفتنی است دانشجویان صرفا نمونه فرم تعهد محضری را باید از اداره محل خدمت دریافت و به دفتر خانه مراجعه و از تنظیم فرمهای دیگر خودداری نمایند.

پذیرفته شدگانی كه به هر دلیل به محل تحصیل مراجعه ننموده و یا از تحصیل در دانشگاه فرهنگیان انصراف داده اند از دادن تعهد و تحویل سایر مدارك خودداری نمایند .

شایان ذكر است بعد از اخذ تعهد تغییر رشته تحصیلی دانشجویان به هیچ وجه مقدور نیست و در صورت تغییر رشته روند استخدام لغو و نسبت به دریافت خسارت وارده برابر سند تعهد اقدام خواهد شد.

به گفته طیب كشاورزی رئیس اداره نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش کردستان تاریخ های تعیین شده در اطلاعیه قطعی است و پس از آن مدارك تحویل گرفته نمی شودو مدارك مورد نیاز صرفا از شخص دانشجو اخذ می شود لذا مراجعه حضوریهنگام تحویل مدارك الزامی است.

محمد طیب كشاورزی اصل و كپی سند تعهد محضری ، گواهی عدم سوء پیشینه ، گواهی سلامت پزشكی از اداره بهداشت ، تكمیل فرم شماره 8 و 4برگ كپی آن ، عكس 4×3 شش قطعه(پشت نویسی شده) ، اصل شناسنامه و كپی تمام صفحات شناسنامه ، اصلو كپی كارت ملی ، اصل و كپی مدارك ایثار گری و پوشه روغنی و گیره فلزی را از جمله مدارك لازم عنوان نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار