مدیر مرکز رفاهی فرهنگیان ارومیه در گفت وگو با پانا:

فرهنگیان ارومیه از تخفیف 50 درصدی تالارها برخوردار می شوند

مدیر مرکز رفاهی فرهنگیان ارومیه گفت: این مرکز در راستای ارائه خدمات به فرهنگیان ، تفاهم نامه ای را با تالار های این شهرستان منعقد کرده است که طی آن فرهنگیان می توانند مراسمات خود را با 50 درصد تخفیف در این تالارها برگزار کنند.

کد مطلب: ۶۸۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل حاجی زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا اظهار داشت: مرکز رفاهی فرهنگیان ارومیه در راستای ارائه خدمات بی منت به فرهنگیان و ارج نهادن به مقام معلمان، تفاهم نامه ای را با تالار های این شهرستان منعقد کرده است که طی آن فرهنگیان عزیز این شهرستان می توانند مراسمات خود را با 50 درصد تخفیف در این تالارها برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود 8 تالار با مرکز رفاهی فرهنگیان ارومیه اعلام همکاری کرده اند، گفت: در حال حاضر این خدمات برای فرهنگیان نواحی یک و دو و مناطق آموزش و پرورش این شهرستان قابل استفاده خواهد بود.

مدیر مرکز رفاهی فرهنگیان ارومیه خاطر نشان کرد: مجموعه تالار فرهنگیان استان از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و اواخر سال 97 یا اوایل سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این مجموعه 3 هزار نفر ظرفیت خواهد داشت و دارای چهار تالار با ظرفیت های 350، 450، 1000 و 850 نفری است و دارای سالن نمایشگاه، آمفی تئاتر ، اتاق جلسه، کافی شاپ و رستوران است.

حاجی زاده با بیان مطلب این مطلب که مجموعه تالار فرهنگیان استان، بزرگترین باغ تالار مجموعه فرهنگیان کشور خواهد بود، گفت: هتل 5 طبقه فرهنگیان استان نیز کلنگ زنی شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در تعطیلات نوروز گذشته، تفاهم نامه همکاری با هتل دریا در ارومیه منعقد شد و پس از تکمیل ظرفیت اتاق های مرکز رفاهی فرهنگیان ارومیه، میهمانان فرهنگی به این هتل ارجاع داده شدند.

حاجی زاده تصریح کرد: مرکز رفاهی فرهنگیان ارومیه دارای 36 اتاق به ظرفیت 140 نفر بوده و در طول سه ماهه دوم سال جاری به طور میانگین پذیرای 12 هزار نفر میهمان بوده است.

وی در پایان از افتتاح سالن سلف سرویس مرکز خدمات رفاهی فرهنگیان ارومیه در بهمن ماه سال جاری خبرداد و اضافه کرد: مرکز خدمات رفاهی فرهنگیان ارومیه در سال های اخیر تجهیز شده و تمام تلاش ما براین بوده است که فرهنگیان با آسودگی کامل از امکانات این مرکز بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار