برگزاری مانور مدرسه ایمن و جامعه تاب آور در مدارس ناحیه یک ری

نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی با عنوان مدرسه ایمن، جامعه تاب آور روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس ناحیه یک شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۸۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این مراسم که جمالی پور فرماندار،صفوی شهردار منطقه 20، رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری،مسئولین موسسه خیریه باقیات الصالحات ،نیروهای امدادی هلال احمر، مدیریت بحران و آتشنشانی در آن حضور داشتند در مجتمع آموزشی آیت الله غیوری برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری نیز درحاشیه این برنامه گفت: 60 درصد مدارس ناحیه یک این شهرستان فرسوده هستند.
بهروز نصیری افزود: این مدارس در برابر زلزله های احتمالی هیچ گونه استحکام و ایمنی ندارند و باید برای نوسازی این مدارس اقدامات لازم انجام شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان ری برای افزایش آگاهی دانش آموزان و فرهنگیان تفاهمنامه ای را با سازمان جوانان هلال احمر در حوزه بحران امضا کرده، افزود: دانش آموزان، مدیران، معلمان و به ویژه مربیان پرورشی بر اساس این تفاهمنامه در دوره های آموزشی عملی و تئوری پناه گیری و خروج اضطراری شرکت می کنند.

لازم به ذکر است که پس از برگزاری مانور هدایت الله جمالی پور فرماندار ری در رابطه با برگزاری مانور و عملکرد صحیح در صورت بروز حوادث غیر مترقبه برای دانش آموزان صحبت کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار