دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهربرگزارشد:

برگزاری نشست مشترک هم اندیشی شورای بسیج کارمندی و دانشجویی

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، جلسه شورای بسیج کارکنان و دانشجویان واحد اسلامشهر بصورت مشترک برگزار و از بسیجیان فعال در هر دو حوزه تجلیل بعمل آمد..

کد مطلب: ۶۸۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، با حضور محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، سرهنگ قوچی فرمانده بسیج ادارات شهرستان اسلامشهر، غلامرضا زند فرمانده بسیج کارکنان پایگاه شهید باهنر دانشگاه، بهزاد شیرعلی سرپرست حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه و اعضای شورای بسیج کارمندی و دانشجویی واحد اسلامشهر، اولین نشت مشترک هم اندیشی بسیج کارمندی و دانشجویی در سالن کنفرانس ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این نشست با تبریک خجسته ایام مبارک ماه ربیع الاول و نیز هفته بسیج، از برگزاری این جلسه مشترک و انسجام بیش از پیش بسیج کارمندی و دانشجویی واحد اسلامشهر ابراز خرسندی کرد و گفت: سیج باید همچون یک پیکره، متحد باشد تا بتواند از عهده ی مسئولیت خطیری که بر دوش دارد به درستی برآمده و موفق عمل کند.

وی دفاع از ارکان جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف کشور را مهمترین وظیفه بسیج دانست و افزود: بسیجی بودن با دل، روح و اخلاص در نیت رابطه مستقیم داشته و تنها با وحدت تحت لوای ولایت فقیه، و تکیه بر تفکر و روح بسیجی میتوان به اهداف مدنظر دست یافت.

رئیس واحد اسلامشهر در ادامه با تقدیر از اعضای بسیج کارمندی و دانشجویی این واحد دانشگاهی گفت: دوستان عزیز این دو مجموعه، همواره با کمترین امکانات، بهترین و پررنگ ترین نقش را در حوزه بسیج دانشگاه داشته اند که سزاوار تقدیر است.

سرهنگ قوچی فرمانده بسیج ادارات شهرستان اسلامشهر نیز در این نشست از همکاری نزدیک رئیس و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با شهرستان تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی با هدف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه قدرتمند کشور است

این نشست با صحبت های حجت الاسلام رضا مرادی خلیفه لو مدیر امور فرهنگی واحد اسلامشهر در خصوص لزوم هوشیاری در جبهه جنگ نرم، همچنین ارائه گزارش عملکرد توسط غلامرضا زند فرمانده پایگاه بسیج کارکنان شهید باهنر و بهزاد شیرعلی سرپرست حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه ادامه و با تجلیل از 3 عضو فعال بسیج کارمندی و 3 عضو فعال بسیج دانشجویی خاتمه یافت.

/خبرنگار :فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار