در اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران صورت گرفت:

برگزاری جلسه هماهنگی راهیان‌نور دانش‌آموزی استان تهران

سومین جلسه قرارگاه امام حسن عسکری علیه‌السلام راهیان‌نور دانش‌آموزی استان تهران با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۸۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سومین جلسه قرارگاه امام حسن عسکری علیه‌السلام راهیان نور دانش آموزی استان تهران باحضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و اعضای قرارگاه در محل اتاق شورا اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

در این جلسه ،محمد بهرامی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران گفت: این جلسه با محوریت بررسی معایب و محاسن اعزام های اردوی راهیان نور غرب کشور و برنامه ریزی برای اعزام اردوهای راهیان نور جنوب کشور تشکیل شد و هدف از اجرای اردوهای راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان با فضای معنوی، مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس به نسل جوان و آینده ساز دانست.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در حاشیه برگزاری سومین جلسه قرارگاه امام حسن عسکری (ع) گفت: در اعزام های دوره اول ۱۲۵ دستگاه اتوبوس در قالب ۱۹ اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور با حضور دانش آموزان دختر و عوامل اجرایی از جمله راوی، روحانی، امدادگر و نیروهای تامین و ... برگزارشد.

وی افزود: در تمامی اعزام های صورت گرفته فرماندهان نواحی مقاومت، رؤسای اداره آموزش و پرورش، معاونین مناطق و مسئولین حضور داشتند که در آن قواره تعیین شده به خوبی رعایت شده است و در اردوی های اعزامی از نظر کیفی و کمی وضعیت مناسبی مشاهده شده است.

بهرامی گفت: با اینکه دوره اول اعزام ها از تاریخ ۲۲ مهر تا ۱۰ آبان ماه سال جاری انجام گرفت و دانش آموزان در این اردوی معنوی از مناطق عملیاتی بازی دراز، پادگان ابوذر، قصرشیرین و تنگه مرصاد بازدید کردند که برنامه های فرهنگی متنوعی از ابتدا تا انتهای اردو و اجرا نمایش رزمی برای دانش آموزان برگزارشد.

این مقام مسئول گفت: این جلسه با حضور اعضای قرارگاه راهیان نور استان و پیگیری مصوبات جلسات قبلی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد و کمیته های فرهنگی، اردویی، ایمنی، و بازرسی در بین بقیه کیته ها فعالیت چشمگیری داشتند.

وی توصیه کرد؛ در شهرستانها فضاسازی و اطلاع رسانی به اولیاء ، دانش آموزان و برگزاری جلسات توجیهی برای اولیای دانش آموزان می تواند در جذب و ثبت نام اردوها نقش بسزایی داشته باشد.

/خبرنگار: هادی بلالی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار