معاون آموزش ابتدایی وزیر:

شناسایی نظام مند مسائل آموزشی نیازمند ارتباط سازنده با قشردانشگاهی است

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بر اهمیت ارتباط سازنده آموزش و پرورش و قشر دانشگاهی در شناسایی نظام مند مسائل آموزشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۸۶۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، رضوان حکیم زاده در نشست تخصصی معاونت آموزش ابتدایی استان آذربایجان غربی با دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری استان آذربایجان غربی با موضوع "چالش های دیروز، راهکارهای امروز، چشم انداز های فردا "به صورت مجازی دیدار و گفت و گو کرد.
وي با اشاره به اهمیت همسویی بین نظر و عمل، ایده برگزاری نشست های تخصصی آموزش و پرورش با حضور صاحبنظران دانشگاهی را بسیار مفید ارزیابی کرد.
معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش، ارتباط هرچه بیشتر آموزش و پرورش و قشر دانشگاهی را یکی دیگر از مدل های مناسب شناسایی نظام مند مسائل آموزشی توسط متخصصین و ارائه این مسائل جهت پژوهش های دانشگاهی مخصوصا در قالب پایان نامه ها و رساله های دکتری عنوان کرد.
حکیم زاده ضمن تشریح سیاست های معاونت ابتدایی در حوزه ارزشیابی کیفی-توصیفی، بر لزوم ایجاد عدالت آموزشی تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی معلمان در راستای عدالت آموزشی، طرح راهبران آموزشی در کیفیت بخشی آموزشی به مدارس چندپایه و طرح ارتقای مدیریت آموزشگاهی در قالب برنامه تدبیر از ساسیتهای اولویت دار این معاونت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار