نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در رشت برگزار می‌شود

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پنجمین نمایشگاه تخصصی «تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی» در محل نمایشگاه بین‌المللی گیلان، برپا می‌شود.

کد مطلب: ۶۸۵۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازگیلان،دکتر زهرا حصاری،از برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی «تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و صنایع وابسته» در محل نمایشگاه بین‌المللی گیلان خبر داد.

وی، با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه، فرصتی را فراهم می‌آورد تا فعالان این حوزه بتوانند ارتباط بهتری با مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح کشور برقرار کنند، افزود: شرکت در کارگاه آموزشی برنامه‌های جانبی، می‌تواند علاوه بر ارتقای سطح دانش و آگاهی پرسنل و کارشناسان مهندسی پزشکی و پژوهشگران، بستر مناسبی جهت آشنایی، تعامل و توسعه شرکت‌ها را فراهم آورد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پایان به نمایش گذاشتن توانمندی‌های صنعت سلامت ایران، رونمایی از فناوری‌های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه و ارتباط با مراکز درمانی و آموزشی، را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار