مدیرکل هواشناسی استان اردبیل:

بارش برف در راه است

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از پیش‌بینی وقوع تندباد در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۵۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،علی دولتی مهر در گفت وگو با خبرنگاران به آغاز وزش بادهای جنوبی در استان اشاره و تصریح کرد: پیش‌بینی شده سرعت وزش باد در برخی مناطق تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یابد .

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه تا چهارشنبه سرعت وزش باد در اغلب مناطق استان با افزایش محسوس همراه خواهد بود، اضافه کرد: به دلیل وزش باد، رگبار باران در مناطق مرکزی، شمالی و جنوبی استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بیشترین میزان بارش باران را در مناطق کوهستانی دانست و افزود: از بعدازظهر روز چهارشنبه با تغییر جریانات هوا، دمای هوای اغلب مناطق استان به مرور کاهش خواهد یافت.

دولتی مهر میزان کاهش دما را بین شش تا ۱۲ درجه عنوان و تصریح کرد: کاهش دما موجب افزایش بارش باران و در برخی مناطق بارش برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه از عصر چهارشنبه میزان مه افزایش یافته و دید افق کاهش می‌یابد، ادامه داد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بارش برف و باران مناطقی از استان را در برمی‌گیرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان بارش برف از ارتفاع چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان تا هزار و ۵۰۰ متری شهرهای مناطق کوهستانی پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار