معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

سومین دوره لیگ فوتسال دانش آموزی برگزار می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری سومین دوره لیگ فوتسال دانش آموزی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان با اعلام این خبر گفت: پس از دو سال برگزاری موفق لیگ فوتسال، بنابر پیشنهاد انجمن این رشته و هیئت ورزش دانش آموزی تصمیم به برگزاری سومین دوره آن در مقطع متوسطه دوم گرفته شد.

وی ادامه داد: در سال جاری علاوه بر مقطع متوسطه دوم، مسابقات فوتسال مقطع متوسطه اول نیز در قالب لیگ برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان در مورد شیوه برگزاری مسابقات گفت: بر اساس نتایج سال گذشته تیم های شهرستان ها و مناطق مختلف را در دو دسته برتر و دسته اول سازماندهی کردیم. مسابقات لیگ برتر با شرکت 8 تیم از 24 آبان ماه به میزبانی دهگلان و لیگ متوسطه اول نیز با شرکت 8 تیم از اول آذر ماه به میزبانی بیجار آغاز می شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول تیم های شرکت کننده به صورت مجتمع به مصاف هم خواهند رفت و در پایان 4 تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد. مرحله نیمه نهایی با شرکت 4 تیم در هر مقطع تحصیلی طی ماه های آذر تا بهمن ماه به صورت لیگ رفت و برگشت برگزار می شود.

خوش گوار در مورد اهداف برگزاری لیگ رشته فوتسال گفت: رشته فوتسال از جمله رشته های پر پتانسیل و مستعد است که زیر ساخت ها و نرم افزارهای لازم آن در شهرستان های مختلف استان وجود دارد. همچنین اثرگذاری برگزاری دو دوره گذشته منجر به قهرمانی تیم استان در مسابقات کشوری مقطع متوسطه دوم شد، همه این موارد موجب شد که ما تصمیم به تداوم برگزاری لیگ فوتسال بگیریم و با اضافه کردن لیگ در مقطع متوسطه اول از لحاظ نیروی انسانی یک نوع پشتوانه سازی و ایجاد انگیزه کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار