نشست هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه و خبرنگاران استان البرز برگزار شد

سردار مولایی در نشست خبری هفته بسیج گفت: چند محور اساسی در هفته بسیج امسال خواهد بود که شامل خدمات رسانی و امور اجتماعی، خدمات پزشکی و درمانی با محوریت مساجد انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۶۸۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز در كرج، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست اعلام برنامه‌های هفته بسیج با تسلیت ایام صفر و حادثه زلزله غرب کشور و جان باختن تعدادی از هم وطنان اظهار داشت: چند محور اساسی در هفته بسیج امسال خواهیم داشت که اولین محور آن با عنوان"طرح کرامت 2" که محله های کم برخوردار را هدفگذاری کرده و مباحث آموزشی، بهداشتی و ..در این طرح مورد توجه است.
این مسئول بیان کرد: برنامه هایی برای "محرومیت زدایی" داریم که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی افزود: محور اقتصاد مقاومتی از دیگر مباحثی است که سردار مولایی از آن یاد کرده و اظهار کرد: در این زمینه نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ورود کرده ایم ودر بخش اشتغال فعالیت هایمان آغاز شده است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: پتانسیل و ظرفیت استان در این زمینه بسیار است و باید پیگیری شود و هم چنین در بخش عمرانی فعالیت هایی در نظر داریم که به زودی اطلاع رسانی می شود.
برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تامین جهیزیه برای خانواده های بی بضاعت، تجلیل از برترین های حوزه تولیدات اقتصاد مقاومتی حوزه کارآفرینان در مساجد و ارایه ایده، برگزاری رزمایش های مدیریت بحران، راه اندازی گشت های سراسری محله محور و ... از جمله برنامه های هفته بسیج است که سردار مولایی از آن نام برد.
سردار مولایی در ادامه گفت: ترغیب به استفاده صحیح از فضای مجازی و رسانه از دیگر برنامه های مهم این هفته است.
وی افزود: نگرانی های زیادی در این زمینه وجود دارد اما نمی توان فضای مجازی را از بین برد بلکه باید آموزش های جامعه را در این باره مورد توجه بیشتری قرار داد.
برگزاری دوره های علمی و روباتیک در مدارس در هفته بسیج، معرفی چهره های برتر فضای مجازی، پیاده روی خانوادگی و .. از دیگر برنامه هایی است که سردار مولایی بدان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار