10 کامیون کمک مردمی توسط بسیج سازندگی البرز به مناطق زلزله زده غرب اعزام می شود

کرج (پانا) - مسئول بسیج سازندگی البرز گفت: 10 کامیون دیگر توسط بسیج سازندگی البرز آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.

کد مطلب: ۸۰۵۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
10 کامیون کمک مردمی توسط بسیج سازندگی البرز به مناطق زلزله زده غرب اعزام می شود

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند در نشست خبری بازسازی مناطق آسیب زده کرمانشاه اظهار داشت: اصحاب رسانه همواره برای کمک رسانی به زلزله زدگان پوشش خوبی را انجام دادند و استان البرز بیشترین کمک مردمی را در سطح کشور برای زلزله زدگان غرب کشور ارسال کرد.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با تاکید بر اینکه با دستور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، اولین استانی بود که به مناطق زلزله زده اعزام شد، افزود: وضعیت و گستره تخریب در مناطق تحت پوشش سپاه و بسیج استان البرز در زلزله سرپل ذهاب بسیار بالا بود و در ابتدا قرارگاه شهید جعفری توسط بسیج سازندگی برای امدادرسانی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه 11 نفر در این روستاها دچار ضایعه نخاعی، 86 مصدوم و 48 نفر فوتی وجود داشت، گفت: 45 گروه جهادی با بیش از 4 هزار نفر از بسیجیان خدمتگذار به مناطق زلزله زده اعزام شدند و در ابتدای زلزله 420 چادر در منطقه روستاهای تحت پوشش نصب و 5 تیم پزشکی نیز در مناطق زلزله زده حضور داشتند.

ترکاشوند در پایان تاکید کرد: 10 کامیون کمک مردمی توسط بسیج سازندگی استان البرز به مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب اعزام می‌شود و در دوران زلزله غرب کشور نیز 8 کانکس برای تحصیل دانش آموزان نصب و 340 میلیون تومان نوشت افزار نیز برای آن‌ها فراهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار