نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پانا:

برجام آمریکا را در دنیا تنها گذاشته است/بدعهدی آمریکا ثابت شده

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا بخواهد پایبندی به برجام را بشکند دنیا می فهمد آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید با او دور میز مذاکره نشست زیرا هر لحظه امکان دارد که پیمان و قول خود را بشکند .

کد مطلب: ۶۸۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: مهم نیست که کنگره آمریکا چه رأی به برجام می دهد اما برجام باعث شد تا آمریکا در دنیا تنها بماند و بسیاری از کشورهای متحد آمریکا به آن اعتراض می کنند .

وی ادامه داد : اگر آمریکا بخواهد مسئله برجام را با قلدری جلو ببرد در نگاه دنیا دیگر ایران کشوری نیست که آمریکایی ها از آن تعریف می کنند .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران کشوری با منطق است و با همه قدرت های جهان گفت و گو کرده و به همه توافقات خود پایبنده بوده است .

وی تصریح کرد: اگر آمریکا بخواهد پایبندی به برجام را بشکند دنیا می فهمد آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید با او دور میز مذاکره نشست زیرا هر لحظه امکان دارد که پیمان و قول خود را بشکند .

پزشکیان خاطر نشان کرد: انسان باید با کسی پیمان ببندد که به تعهداتش پایبند باشد و آمریکا نشان می دهد به هیچ یک از پیمان های خود پایبند نیست و این مساله در دنیای کنونی که ما در آن زندگی می کنیم قابل قبول نیست .

وی ادامه داد : از ین به بعد هیچ کشوری حاضر به مذاکره با آمریکا نیست، زیرا هر وقت که بخواهند زیر پیمان خود می زنند و این بد عهدی ها را در بسیاری از موارد شاهد بودیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار