معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش شهرستان های تهران

برگزیدگان استانی بیستمین دوره معلم پژوهنده معرفی شدند

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اعلام اسامی برگزیدگان استانی بیستمین دوره معلم پژوهنده خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حسین سنجری معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه ،بیش از20 هزار گزارش اقدام پژوهی از معلمان شهرستانهای مختلف استان در سه مرحله مدرسه ،منطقه و استان، مورد داوری قرار گرفته، تاکید کرد: اسامی 200 نفر از همكاران كه در بیستمین دوره برنامه معلم پژوهنده موفق به كسب رتبه استانی شده‌اند از سوی گروه تحقیق و پژوهش اعلام شد.

وی افزود: اعلام اسامی نفرات برتر و تقدیر از آنها ، نمادی از اهمیت و جایگاه اقدام پژوهی در مدارس است و تك‌تك گزارشات واصله ، واجد ارزش بوده و بیانگر علاقمندی همكاران فرهنگی برای بهبود عملكردهای آموزشی و پرورشی است.

سنجری،پژوهش در عمل را موثرترین و روزآمدترین روش توانمندسازی معلمان و كاركنان دانست و افزود: نتایج شركت در چنین برنامه ای، بیش از هر چیز رضایت درونی همكاران از بهبود عمل خویش است.

گفتنی است، اسامی برگزیده گان استانی معلم پژوهنده به تفكیك مناطق هم اكنون در سایت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره كل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران موجود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار