راهپیمایی دانش آموزان ناحیه یک ری در یوم الله ۱۳ آبان

دانش آموزان ناحیه یک ری به همراه مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه شهرری همگام با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان را با شعارهای ضد استکباری برپا داشتند.

کد مطلب: ۶۸۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده مردم و دانش آموزان در شهرری برپا شد.

مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان ری همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان رأس ساعت ۹:۳۰ از مقابل کانون سمیه واقع در تقاطع خیابان فدائیان اسلام و بلوار امام حسین(ع) آغاز شد و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی، در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تجمع کردند.

آحاد مختلف مردم متدین شهرستان ری، دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان در طول مسیر با اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صحنه‌های زیبایی را خلق کردند و همچنین با سردادن شعارهای ضدآمریکایی پاسخ دندان شکنی به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا دادند.

دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌ نوشته‌ها نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند و حضور پیر و جوان، مرد و زن و اقشار مختلف جامعه بار دیگر وحدت و همدلی مردم را نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا و غرب زد.

برپایی غرفه های فرهنگی و دستاوردهای دانش آموزی با محوریت استکبارستیزی در اطراف میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و کانون فرهنگی تربیتی سمیه از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی این منطقه بود.

گفتنی است در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام محمدجواد موحدمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه همراه بود جمالی پور فرماندار،صفوی شهردار منطقه 20، روسای ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و دو ری،و جمعی از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

درپایان پرچم دو کشور آمریکا و اسرائیل توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار