باقری: موزه ها، کارگاه و آزمایشگاه درس تاریخ و علوم اجتماعی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در موزه عبرت به دانش اموزان گفت: در این مکان مستکبران موحدان را بازجویی و شکنجه می کردند. موزه ها آزمایشگاه و کارگاه درس تاریخ و علوم اجتماعی هستند.

کد مطلب: ۶۷۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ عباسعلی باقری امروز چهارشنبه10 آبان 96 در مراسم افتتاحیه اردوهای استکبارستیزی که در موزه عبرت تهران برگزار شد اظهار داشت: مهمترین فردی که قران کریم به عنوان مستکبر می شناسد شیطان است. کبر و استکبار مقابل یکتاپرستی و خداپرستی قرار دارد و مستکبران همیشه زیاده خواه هستند.

وی ادامه داد: همه مستکبران دنیا جا پای شیطان گذاشته اند. امام خمینی(ره) درست گفته است که امریکا شیطان بزرگ است. ایشان می گفتند چرا امریکایی ها باید در کشور ما مصونیت قضایی داشته باشند. زیاده خواهی یعنی اینکه امریکا بگوید ایران نباید راجع به عراق و سوریه اظهارنظر کند ولی من از آن طرف دنیا حق دارم در کار این کشورها دخالت کنم. پس هر کس می گوید من خداپرست هستم باید با شیطان و بااستکبار مبارزه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با معرفی موزه عبرت به عنوان مکانی که موحدان در مقابل مستکبران قرار می گرفتند گفت: در زمان پهلوی با موحدان مستکبرانه برخورد می کردند. آنها را به این مکان می آوردند و ساواک آنها را بازجویی و شکنجه می کرد و با بازدید از این مکان خواهیم دانست مستکبران در 50-40 سال پیش چه می کردند.

وی با ذکر این مطلب که موزه ها کارگاه و ازمایشگاه درس تاریخ و علوم اجتماعی هستند گفت: در این مکان می بینیم تاریخ معاصر ما چه بوده و اگر کسی می گفت آمریکا مستکبر است با او چه می کردند.

باقری در پایان خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم بیان کرد: آینده ایران در دستان شماست. من 20-15 سال دیگر که بازنشسته شده ام شما را می بینم که مسئولیتی در کشور دارید؛ کاری کنید که ما هرکجا که هستیم به شما افتخار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار