مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد:

برنامه ریزی باعث می شود پدافند غیرعامل در زندگی همه حاکم و جاری باشد

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور روحانی نیا مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو مشهد، جمعی از همکاران اداری و رئیس پاسگاه انتظامی فیاض بخش زنگ پدافند غیرعامل به‌صورت نمادین در هنرستان دخترانه زکریای رازی نواخته شد.

کد مطلب: ۶۷۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور روحانی نیا مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه دو مشهد، جمعی از همکاران اداری و ریاست پاسگاه انتظامی فیاض بخش زنگ پدافند غیرعامل به‌صورت نمادین در هنرستان دخترانه زکریای رازی نواخته شد.

مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه دو گفت: بی‌تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه‌ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل‌کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند .

روحانی نیا با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور، افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که پدافند غیرعامل در تمام رفتارها و برنامه‌های زندگی مردم جامعه حاکم و جاری شود .

وی ابراز داشت: امیدواریم با نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس، هشدار و آگاهی بخشی به دانش آموزان در حد مطلوبی در طول سال انجام شود تا آینده‌سازان کشور با آموزش لازم خود را برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی آماده کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار