بهارلو: هیات های ورزشی حامی ورزش دانش آموزی است

معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران گفت: بحث سلامت از اهمیت بسزایی در بین دانش آموزان برخوردار بوده و هیات های ورزشی به توسعه آن کمک می کنند.

کد مطلب: ۶۷۸۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ مراسم انتخابات هیات ورزش دانش آموزی شهرتهران با حضور محسن بهارلو معاون توسعه و پشتیبانی شهرتهران، حمیدرضا صائبی سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی، حسن محمدی رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش و جمعی از نامزدهای انتخابات ورزش دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

در این مراسم محمدی ضمن ابراز خرسندی از این انتخابات اظهار کرد: برگزاری این مراسم نشان می دهد هیات ورزش دانش آموزی شکل واقعی تری به خود گرفته است و اقدامات جدی را پیش رو دارد.

وی به ارائه گزارشی از فرایند و اقدامات مربوط به انتخابات و عملکرد هیات ورزش دانش آموزی پرداخت و گفت: مقام اول مسابقات تیمی کشوری و قهرمان قهرمانان توسط شهر تهران کسب شده که جای امیدواری دارد.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش تصریح کرد: هیات ورزش دانش آموزی اهداف 4 ساله ای را پیش رو دارد که امیدواریم بتواند در جهت تحقق آن گام برداشته و این کار را با حداقل وابستگی به منابع دولتی انجام دهد.

وی اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش پشتیبانی از هیات ورزشی دانش آموزی بوده و رقابت دوستانه و جوانمردانه را باید در جهت فعالیتها در پیش گیرد.

در ادامه مراسم بهارلو با اشاره به اینکه ورزش دانش آموزی از مهمترین بخشهای آموزش و پرورش محسوب می شود گفت: فعالیتهای دولتی به دلایل مختلف حوزه فعالیت محدودی را دارد و برای گسترش فعالیتها باید نهادهای و بخشهای غیردولتی وارد عمل شوند.

وی افزود: بر اساس این مسئله بخشی از فعالیتهای ورزش دانش آموزی و فدراسیون های ورزشی را هیات ورزشی انجام می دهد.

بهارلو تصریح کرد: هیات ورزشهای دانش آموزی نهادی نوپا بوده که باید روسای این هیات برنامه مدار حرکت کند تا کارها به نتیجه برسد.

معاون توسعه و پشتیبانی شهرتهران اظهارکرد: امیدواریم هیات های ورزشی به گونه ای عمل کنند که با جلب اعتماد آموزش و پرورش فضای کاری خود را افزایش دهند و عملگرا در حوزه ورزشی دانش آموزی فعالیت داشته باشند.

معاون توسعه و پشتیبانی شهرتهران یاداور شد: آموزش جزئی از برنامه های دانش آموزی بوده اما بهترین زمینه کاری موضوع ورزشی بوده که باید در برنامه ها مورد توجه قرارگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار