مديركل تعاون و پشتيباني:

سازماندهي نظام نامه رفاهي فرهنگيان از سياست هاي اولويت دار است

مديركل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش، سازماندهي و ساماندهي نظام نامه رفاهي فرهنگيان را يكي از سياست هاي مهم اين اداره كل برشمرد.

کد مطلب: ۶۷۷۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، گودرز كريمي فر با تاكيد بر برنامه ‌محور بودن فعاليت‌ها در آموزش و پرورش گفت: توجه به معيشت، مسكن و درمان فرهنگيان با رويكرد ايستايي، كارايي و زيبايي بايد به نحو شايسته با استفاده از همه ظرفيت‌ها و راهكارهاي علمي، بومي و محلي مديريت شود.
وي سازماندهي و ساماندهي نظام‌نامه رفاهي فرهنگيان و تقويت و توسعه‌ مراكز آموزشي، رفاهي و درماني را از ديگر سياست‌هاي مهم اداره‌كل تعاون و پشتيباني برشمرد و اظهاركرد: اعتلاي منزلت اجتماعي معلمان، افزايش رغبت در فرهنگيان با رويكرد انگيزه‌زايي به جاي انگيزه‌زدايي و ارتقاي سطح سلامت جسمي و آسوده‌خاطر نمودن فرهنگيان از اهم اهداف سند تحول بنيادين به شمار مي‌رود.
اين مقام مسئول تبديل تهديد به فرصت را هنر مديريتي اعلام و خاطرنشان كرد: تقويت مديريت بهره‌ وري يا بهره‌وري مديريتي با رويكرد شفافيت مالي، كاهش هزينه‌ها و رعايت صرفه و صلاح از ديگر برنامه‌ها و اهداف مهم اين اداره‌كل به شمار مي‌رود.
كريمي‌فر برنامه ريزي، سازماندهي، هماهنگي، كنترل و نظارت را يكي ديگر از شاخص‌هاي كاري اداره‌كل تعاون و پشتيباني دانست وافزود: داشتن هدف، تعصب و احساس رسالت منجر به توفيق در كار و عملياتي شدن فعاليت‌ها می شود.
وي تحليل‌يابي و شناخت مسئله را از الزامات كار در اداره كل تعاون و پشتيباني برشمرد و يادآورشد: ارزيابي از روند پيشرفت كار و سنجش كمي امور نيز درست عملي شدن فعاليت‌ها را به همراه خواهد داشت.
مديركل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش، تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام مراكز آموزشي، رفاهي و درماني فرهنگيان در 32 استان كشور را از اولويت‌هاي اداره كل تعاون و پشتيباني عنوان كرد و افزود: بنا داريم با استفاده از نظرات تكميلي و پرسشنامه‌ها پاسخ داده شده توسط فرهنگيان در سراسر كشور موجبات تقويت مراكز اسكان موقت نوروزي و تابستاني معلمان را فراهم آوريم.
كريمي‌فر در پايان سلامت و صداقت كاري را فرصتي مناسب براي تبديل دانايي به دارايي و ثروت عنوان كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار