مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز خبر داد:

جمع آوری 2 میلیارد و 825 میلیون تومان نذورات مردمی ویژه همایش اربعین

مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از جمع آوری 2 میلیارد و 825 میلیون تومان نذورات مردمی برای برگزاری همایش اربعین در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، داوود دانش کهن در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز برگزار شد، از جمع آوری 2 میلیارد و 825 میلیون تومان نذورات مردمی در سطح این استان برای برگزاری همایش بزرگ اربعین خبر داد و اظهار کرد: از این میان مبلغ 825 میلیون تومان به صورت نقدی و 2 میلیارد تومان به صورت غیر نقدی که شامل برنج، گوشت، حبوبات، پتو و غیره جمع آوری شده است .
مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه افزود : نذورات غیر نقدی در 62 کامیون ارسال شده، 31 کامیون در حال بارگیری و ارسال و 18 کامیون نیز در انتظار بارگیری است .
وی با بیان اینکه استان البرز در همایش بزرگ اربعین 37 موکب برپا می کند، خاطر نشان کرد: حدود 750 خادم در این موکب ها به زائران خدمت رسانی می کنند .
مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان البرزی در مراسم ها و جمع آوری نذورات مردمی برای برگزاری همایش اربعین، تاکید کرد: مشارکت های شهروندان برای برگزاری این همایش بزرگ نشان از فراگیری قیام امام حسین (ع) و اربعین حسینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار