معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ‏خبرداد:

تربیت همیار گردشگری از دانش آموزان مدارس اردبیل

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ‏گفت: دوره‌های آموزشی همیار گردشگری برای ارتقا معلومات اقشار مختلف مرتبط با حوزه گردشگری با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۷۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، قادر تقی زاده اظهار کرد: دوره‌های آموزشی همیار گردشگری با همکاری آموزش و پرورش استان باحضور ۱۰۰ نفر از دانش آموزان برای ارتقا معلومات اقشار مختلف مرتبط با حوزه گردشگری ‏ برگزار می‌شود .

وی افزود: برگزاری ۱۴ دوره آموزشی برای امسال در نظر گرفته شده است و در پایان دوره برای این افراد کارت فعالیت و لباس ویژه صادر داده می‌شود .

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ‏عنوان کرد: سه موسسه آموزشی برای برگزرای این دوره ها با میراث فرهنگی همکاری می کند که استفاده از اساتید مجرب کشوری در دستور کار قرار دارد. ‏

تقی زاده بیان کرد: دوره های آموزشی با برنامه زمان بندی مناسب تا پایان سالجاری تدوین شده که از جمله آنها میتوان به آموزش هتل داری ‏ اشاره کرد که ‏۲۴ و ۲۵ آبان ماه امسال برگزار می‌شودهمچنین دوره آموزشی ویژه مراکز بین راهی و کارگاه آموزشی جوامع بومی محلی ‏ از دیگر برنامه‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار