حاج علی اکبری بیان کرد؛

مهمترین هنر تشکل های دانش آموزی؛تقویت فضای باطراوت و انقلابی در مدارس

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: تشکل های دانش آموزی مهمترین هنرشان این است که بتوانند از یک محیط جوششی غیر رسمی نشاط انقلابی را در محیط مدرسه تقویت کنند نکته اساسی و کلیدی تقویت فضای باطراوت و انقلابی در مدارس است.

کد مطلب: ۶۷۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی داشن آموزان، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، دبیرکل اتحادیه و روسای سایر تشکل ها در دفتر مرکزی اتحادیه برگزار شد.
نماینده مقام معظم رهبری در جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی گفت: رویکرد شکل گیری شورای هماهنگی که سال ها دنبال شده است در حال حاضر به نقطه خیلی خوبی رسیده است و جدول تقسیم کار ضمن حفظ مسئولیت در همه امور، یک برجسته سازی خاصی هم دارد که هم دانش آموزان با تکلیف خود را در میدان آشنا شود و هم بخش خبرگی و ستاد های مرکزی تمرکزشان را در مواردی که انتخاب شده است بگذارند.
وی بیان کرد: جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی و بحث پیرامون وظایف هر یک از تشکل ها ابتکار خوبی است و جای این بحث خالی بود زمانی که بحث از همکاری می شود باید این همکاری تشریح شود .
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به حق سید و سالار شهیدان به فعالیتتان برکت دهد تا بتوانیم فضایی با طراوت و انقلابی را در مدارس تقویت کنیم.
وی گفت: تشکل های دانش آموزی مهمترین هنرشان این است که بتوانند از یک محیط جوششی غیر رسمی نشاط انقلابی را در محیط مدرسه تقویت کنند نکته اساسی و کلیدی تقویت فضای باطراوت و انقلابی در مدارس است.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اشاره کرد: باید بخش های رسمی و غیر رسمی را برای دانش آموزان تعریف کنید و این که دانش آموزان در هر یک از بخش ها چه نقشی دارند در هر یک از بخش ها باید چگونه عمل کنند و اگر این دو چالش دست به دست هم دهند آن اتفاق بزرگ رخ می دهد و نقش مربیان در بین این است که کارگردان صحنه باشند و هر یک از دانش آموزان را در این راستا جهت دهند و این باعث می شود تا دانش آموزان علاوه بر این که نقش های خود را بشناسند دیگر تشکل ها را نیز در انجام فعالیت ها یاری کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار