استاندارقزوین:

باید نگاه ویژه‌ای به آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان داشته باشیم

استاندار قزوین گفت: متاسفانه در جامعه امروز به مهارت‌های زندگی و سواد اجتماعی که نقش مهمی بر کاهش آسیب ها دارند، کم توجهی شده است و بایدنگاه ویژه‌ای به آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان در مدارس داشته باشیم.

کد مطلب: ۶۷۰۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، عبدالمحمد زاهدی در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان افزود: متاسفانه در جامعه امروز به مهارت های زندگی و سواد اجتماعی که نقش مهمی بر کاهش آسیب ها دارند، کم توجهی شده است و بایدنگاه ویژه ای به آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان در مدارس داشته باشیم.
استاندار قزوین در ادامه بر تسریع در عملیات بهسازی اردوگاه دانش آموزی تاکیدکرد و ادامه داد: قزوین با توجه به ظرفیت های عظیم و پیشینه قوی فرهنگی و تمدنی نیازمند وجود اردوگاه هایی در سطح ملی است تا بتوان زمینه میزبانی از دانش آموزان سایر استان ها را فراهم کرد.
وي با تاکید بر استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان، ادامه داد: وسایل گرمایشی مدارس باید با سرعت بالایی استاندارد سازی شوند و هیچ مدرسه ای نباید از بخاری های غیراستاندارد از جمله بخاری های چکه ای استفاده کنند.
زاهدي، نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه اجتماعی جامعه دانست و گفت: باید برای فرزندان خود برنامه ریزی لازم را داشته باشیم تا آنها را به نیروهای مفید و نخبه ای برای جامعه خود تبدیل کنیم وتلاش کنیم نظام آموزشی را به سمت محتوایی بودن سوق بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار