نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات اولیه اتوبوس‌سازی در شهرستان مرند صورت گرفته است

مرند (پانا) - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات اولیه اتوبوس‌سازی در شهرستان مرند صورت گرفته و در حال جانمایی هستیم.

کد مطلب: ۱۴۸۸۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات اولیه اتوبوس‌سازی در شهرستان مرند صورت گرفته است

عزت‌الله حبیب‌زاده در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان مرند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، وظیفه اصحاب رسانه و خبرنگاران را سنگین و حساس توصیف کرد و رعایت انصاف، عدالت و امانتداری را لازمه کار خبرنگاری دانست.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در مورد پل دولت‌آباد مرند گفت: در سال ‌های اخیر علی‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته، اقدامات چشمگیری انجام نشده است. لذا در این راستا با دعوت از مدیران کل راهداری و سازمان برنامه و بودجه به تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه اقدام کردیم و به حول و قوه الهی در 2 ماه آتی این پروژه چندین‌ساله، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد عضویت در کمیسیون صنایع و معادن گفت: هدف اصلی عضویت در این کمیسیون، اشتغال جوانان، جذب سرمایه‌گذاران و ساماندهی معادن موجود در شهرستان‌های مرند و جلفا است و در این راستا با دعوت از سرمایه‌گذار نسبت به احداث شرکت اتوبوس‌سازی در شهرستان مرند، اقدامات اولیه صورت گرفته و درصدد جانمایی این شرکت هستیم.

این مسئول در رابطه با احداث بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی مرند گفت: این پروژه، اولین اقدام مسئولیت نمایندگی بنده است و طبق قولی که به مردم داده‌ام با جدیت، پیگیر احداث این بیمارستان هستیم و به زودی فرآیند مناقصه و انتخاب پیمانکار صورت خواهد گرفت و عملیات احداث آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران نباید امروزه در پشت میز‌های خود جا خوش کنند، تصریح کرد: مدیران باید همیشه در کف میدان باشند. چرا که مسئولان بر حسب تکلیفی که مردم بر دوش آن‌ها گذاشته شده باید پاسخگو باشند و در این راستا علی‌رغم عدم دخالت در عزل و نصب‌ها از فرماندار به عنوان مقام عالی اجرایی شهرستان نسبت به مطالبه‌گری از مدیران دستگاه‌ها انتظارات فراوان داریم.

حبیب‌زاده در رابطه با عملیات اجرایی محور مرند - جلفا نیز گفت: در این راستا با همکاری منطقه آزاد ارس، تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده و مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای اتمام اتوبان مرند - جلفا تخصیص اعتبار صورت گرفته که ان‌شاءالله تا پایان سال شاهد افتتاح این محور خواهیم بود.

وی درباره احداث زیرگذر سه‌راهی میناخور گفت: اقدامات مناقصه و انتخاب پیمانکار زیرگذر میناخور و روگذر سه‌راهی یامچی در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

حبیب‌زاده ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه شهرستان گفت: با بیان واقعیات و روشنگری صحیح، پیگیر پل ارتباطی برای مسئولان و مردم باشید و در زمان‌ها و مکان‌های مناسب نقد کنید. چرا که نقد صحیح موجب رشد و بالندگی اجتماعی خواهد بود.

خبرنگار : دانش‌آموز: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار