جلسه ستاد برگزاری سوگواره ی احلی من العسل در حرم امام خمینی(ره)

جلسه هماهنگی ستاد سوگواره ی احلی من العسل شهرستانهای استان تهران با محوریت بزرگداشت مقام حضرت قاسم بن الحسن(ع) در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۸۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه توفیق یار شد برای سومین سال پیاپی بتوانیم سوگواره احلی من العسل را برگزار کنیم، گفت: با توجه به همزمانی برپایی مراسم تشییع شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی با آیین سوگواره احلی من العسل، این مراسم در شهر تهران برگزار نخواهد شد و بصورت متمرکز با حضور مسولان وزارت آموزش و پرورش و نهادهای دیگر در حرم امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

هاشمی گفت: با توجه به اینکه این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا شروع خواهد شد و بصورت زنده از شبکه های دو و شبکه امید سیما پخش می شود، این امر سبب می شود که ما با نظم و انسجام بیشتری جلسه را اداره کنیم.

در ادامه این جلسه،مسؤلان بخش های مختلف برگزاری ستاد سوگواره احلی من العسل به بیان مطالب و نکات مهم برای اجرای هرچه بهتر این مراسم پرداختند.

سوگواره بزرگ احلی من العسل روز چهارشنبه پنجم مهر ماه باحضور نوجوانان عاشورایی در بیش از ۷۰۰ نقطه از سراسر کشور و مراسم مرکزی با حضور هزاران نفر از دانش آموزان شهرستانهای تهران در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار