انجمنهای مردم نهاد نوش آباد از کارکنان اورژانس 115 تجلیل کردند

اعضای انجمن های مردم نهاد نوش آباد به مناسبت روز جهانی فوریتهای پزشکی از کارکنان مرکز اورژانس 115 این شهر تجلیل کردند.

کد مطلب: ۶۶۵۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کاشان رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: روزهای نمادین فقط برای یادآوری این حقیقت است که به یاد هم باشیم، از خدمت به یکدیگر کوتاهی نکنیم و قدردان تلاش خدمتگزاران جامعه باشیم.

ابوالفضل رافعی نوش آبادی در آیین گرامیداشت روز فوریتهای پزشکی اظهار کرد: هرکس که لباس خدمت به همنوع را می پوشد ، چشمداشتی به نگا ههای مدح آلود ندارد اما بنا به سفارش تعالیم دینی ما موظف به تقدیر از همنوعان هستیم و کارکنان بخش بهداشت همانند کسی هستند که با نجات جان یک نفر، یک جامعه را حیات می بخشند.

وی بااشاره به ماه محرم افزود: برآوردن نیاز مردم، در کلام امام حسین علیه السلام به مانند نعمت خدا است و از اینرو ست که بارها سفارش می کند که به مکارم اخلاق مباهات کنید و در صفات پسندیده به یکدیگر افتخار کنید.

وی تصریح کرد: کارهای امدادی مثل فوریتهای پزشکی و آتش نشانی همیشه با نگرانی و استرس همراه است و فرقی هم ندارد که ماموریت آنها در شهر بزرگی مثل اصفهان و تهران یا در شهر کوچکی مثل نوش آباد باشد هر لحظه باید منتظر یک فراخوان باشند.

وی ضمن تقدیر از کارکنان مرکز اورژانس نوش آباد گفت: انجام متوسط روزانه هفت ماموریت برای این مرکز، رقم بالایی است که باید با فرهنگ سازی و مشارکت نهادهای مردمی و آگاه سازی شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی و ایمنی این رقم کاهش پیدا کند.

به گزارش پانا ، 26 شهریور ماه، به مناسبت چهل و دومین سال تاسیس اورژانس در ایران، روز فوریتهای پزشکی نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار