نشست اعضا حوزه علمیه وآموزش وپرورش با نماینده ولی فقیه گیلان

نشست صمیمی اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه و رییس کمیته همکاری های استان گیلان برگزار شد .

کد مطلب: ۶۶۵۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان، آیت اله قربانی نماینده ولی فقیه گیلان ضمن عرض خیر مقدم به اسوه های تعلیم و تربیت ،گفت: این مجلس و این نوع مجالس از نظر من مجلس های بزرگ و گرامی است چرا که همه شریعت مداران و عالمان گرد هم جمع شده اند و مجلس با عظمتی را بوجود آورده اند .

نماینده محترم ولی فقیه افزود : دو چیز همزاد بشر است دین و آموزش و پرورش ؛ دین و علم توام با یکدیگرند نه دین می تواند بدون علم باشد نه علم می تواند بدون دین باشد دین و علم باید در کنار هم برای مردم خدمت گزار باشند .

وی بیان کرد : بهترین مثالی که میتواند علم در کنار دین راثابت کند جمهوری اسلامی ایران است که به بهترین شکل ممکن علم در کنار دین را به ما نشان می دهد .

در ادامه ،حاجتی سکان دار آموزش و پرورش استان گیلان اعلام داشت : این جلسات هم اندیشی در راستای تاکید های مقام معظم رهبری برای مسئولین لازم است .

او افزود : آموزش و پرورش باید از همه متغیر ها ی خارج از هیته کاری استفاده کند و دانش آموزانی منتقد ، دین مدار و آگاه تربیت کند .

حاجتی گفت : آموزش و پرورش از سال 79 همکاری های خود را با حوزه های علمیه آغاز کرده و این همکاری ادامه دارد.

در پایان نیز دانش آموزان برتر کشوری و بین المللی و ائمه جمعه گیلان تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار:محمدجواد حسن خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار