مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش:

ثبت سفارش کتاب ها تا آخر شهریور ادامه دارد

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش گفت: سامانه ثبت سفارش اینترنتی کتابهای درسی برای دانش آموزانی که تاکنون اقدام به خرید نکرده اند تا پایان شهریور باز است.

کد مطلب: ۶۶۵۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

لیدا نیک روش در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه هنوز برخی دانش آموزان رشته های فنی وحرفه ای، وضعیت هدایت تحصیلی آنها مشخص نشده است یا برخی دانش آموزان اتباع خارجی که در مدارس ثبت نام نشده اند گفت: سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای این دسته از دانش آموزان یا دانش آموزانی که بنا به هر دلیل تاکنون اقدام به ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی نکرده اند تا پایان شهریورماه 96 می توانند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و کتاب درسی خود را ثبت نمایند.

وی در ادامه به آغاز ثبت سفارش تک جلدی برای دانش آموزان (از 18 شهریور) و معلمان (از 15 شهریور) در سامانه اشاره کرد و گفت: اگر دانش آموزی جهشی خوانده و یک پایه بالاتر رفته، دانش آموزی که تغییر رشته داده اند یا کتابی را گم کرده اند یا به هر علت دیگری به همه کتاب ها نیاز ندارند و تنها یک عنوان کتاب از کتاب های آن پایه را می خواهند می توانند از 18 شهریورماه از منوی "تک جلدی" در سامانه سفارش خود را ثبت نمایند. کتاب های این دسته افراد از طریق پست به نشانی آنها ارسال خواهد شد، همچنین معلمان محترمی که به یک عنوان از کتاب ها نیاز دارند می توانند از همین طریق ثبت سفارش کنند.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش افزود: ثبت سفارش تک جلدی برای کتاب های پایه های اول تا ششم ابتدایی و پایه های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم دبیرستان به جز فنی حرفه ای و کاردانش آغاز شده و این خدمت تا 20 اسفند 96 ارایه خواهد شد.

نیک روش درخصوص زمان ارسال کتاب ها از طریق پست گفت: کتاب ها حداکثر 6 روز کاری بعد از ثبت سفارش به دست خریدار خواهد رسید.


به گفته نیک روش ارسال کتاب ها به مدارس آغاز شده و در شروع سال تحصیلی تحویل دانش آموزان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار