معاون تربیت بدنی و سلامت خبر داد

طراحی و استقرار نظام استعدادیابی ورزشی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان کم شدن 3 دهم وزن دانش آموزان پسر، با اشاره به سندتحول بنیادین به عنوان سند بالادستی گفت: بند هشتم این سند تحت عنوان طراحی و استقرار نظام استعدادیابی ورزشی ذکر شده که در حال اجرا است.

کد مطلب: ۶۶۳۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ مهرزاد حمیدی در جلسه ستاد فعاليت هاي ورزش دانش آموزي که امروز 21 شهریورماه در دفتر وزیر برگزار شد، اظهار کرد: معاونت تربیت بدنی و سلامت در عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بحث تربیت بدنی و سلامت پیش رو است.

معاون تربیت بدنی و سلامت با اشاره به افزایش وزن دانش آموزان گفت: با مجموعه فعالیتهای انجام شده برای دختران و پسران دانش آموز، موفق شدیم 3 دهم از اضافه وزن دانش آموزان پسر را کاهش دهیم.

وی تاکید کرد: اگر ورزش دانش آموزی متوقف شود و نقش داورمربی و معلم مربی از فعالیت ها کنار روند، ورزش قهرمانی کشور دچار چالش جدی خواهد شد. بنابراین از همه فدراسیون ها انتظار داریم همچون گذشته همکاری نزدیکتری با ورزش دانش آموزی داشته باشند.

حمیدی با توجه به حضور دانش آموزان در فعالیت های ورزشی بیان کرد: سه هزار کانون در اختیار دانش آموزان مستعد و منتخب و برگزیده فعالیت های دانش آموزی قرار دارد که در 8 هزار رشته کانون برای تکمیل فعالیتهای ورزشی دانش آموزان خدمات ارائه می کنند.

در این نشست که در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، تاج رئیس فدراسیون والیبال ، خادم رئیس فدراسیون کشتی، مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال و جمع دیگری از روسای فدراسیون ها و نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار