کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان فیروزکوه تشکیل جلسه داد

خبر گزاری پانا: فرماندار فیروزکوه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی فیروزکوه گفت: كارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان به عنوان متولی اصلی فرهنگ سازی در جامعه باید تمامی موارد لازم جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه راشناسایی و درجهت رفع موانع موجود قدم بردارد.

کد مطلب: ۶۶۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، ابوالقاسم مهری در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان با اشاره به تهاجم فرهنگی و خشم دشمن در تمامی عرصه های فرهنگی اجتماعی اضهار داشت : این مقابله و تقابل به دلیل حقانیت تفكر و همه گیری انقلاب اسلامی در جهان است و تشكیل و راه اندازی كارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی به دلیل احساس خلاء در حل و فصل امورات مزبور و به لحاظ فراگیری فرهنگ و ارتباط آن با جامعه انسانی بسیار لازم بوده و جزو ضروریات و اولویتهای جامعه محسوب می شود .

وی افزود: اگر حقوق شهروندی در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشكلات و ناهنجاری های اجتماعی نیز برطرف خواهد شد.

مهری با تاکید بر لزوم اجرای آئین نامه های ابلاغی از مراجع بالاتر بطور کامل و دقیق، خاطرنشان کرد: هر گونه اهمال و سستی در این زمینه، کوتاهی و جفا در حق مردم است و نباید از هیچیک از ماموریت ها غافل شویم.
مهری تصریح کرد: نظارت بر عملكرد دستگاههای اجرایی و تسریع در امورات جاری مراجعین یكی از راههای رعایت حقوق شهروندی به شمار می رود لذا می طلبد مسئولین نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی خطاب به همه مسؤولان، تاکید کرد: همه جلسات شهرستان باید با رویکرد کاربردی، رفع مشکلات مردم و اثرگذاری در جامعه هدف برگزار شود و صرف ارائه آمار و ارقام مشکلی را حل نمی کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار