برندگان مسابقه دانش­ آموزی نور؛ گرامیداشت پروفسور یینگ مشخص شدند

105 گروه از بین دوهزار گروه شرکت­ کننده در مسابقه دانش­ آموزی نور؛ گرامیداشت پروفسور جکی ­یینگ منتخب شدند که دو گروه از منتخبین از کشورهای افعانستان و پاکستان هستند.

کد مطلب: ۶۵۶۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، داوری مسابقه دانش ­آموزی نور؛ گرامیداشت پروفسور جکی ­یینگ، به پایان رسید؛ در این مسابقه که از آذرماه سال گذشته شروع شد حدود دو هزار فیلم کوتاه 60 ثانیه­ای از آزمایش­های علمی داوری شدند.
این گزارش حاکیست: جذابیت نمایشی برای همگان، مهمترین شاخص‌ ارزیابی آثار است و پس از آن دقت علمی بیان موضوع، کیفیت اجرای آزمایش یا ساخت ابزار، تاثیرگذاری بر مخاطب و ارزش آموزشی اثر، میزان تلاش و همکاری گروهی در ساخت اثر، ملاک ارزیابی آزمایش­ها بوده و همچنین کیفیت ساخت فیلم و قابلیت نمایشی بودن فیلم در برنامه تلویزیونی هم حائز اهمیت است.
چند جلسه حضوری بطور انفرادی و جمعی با داوران برگزار شده و هیات داوران بصورت آنلاین و مجازی در طی فرآیند داوری در بحث و تبادل نظر بوده­اند، جلسه آخر داوری با موضوع نقد و بررسی روند داوری در دوره اول و دوم مسابقه دانش ­آموزی نور در دبیرخانه جایزه مصطفی(ص) با حضور تمامی داوران و اعضای دبیرخانه مسابقه تشکیل و پس از آن امتیازدهی بصورت نرم افزاری انجام شده است.
در این گزارش آمده است: 231 دانش ­آموز در قالب 105 گروه دانش­ آموزی در این مسابقه منتخب شده ­اند که دو گروه از آن­ها از کشور پاکستان و افغانستان هستند. در این مسابقه 100گروه برتر باید انتخاب می­شدند اما به دلیل هم رتبه بودن 5 گروه از دانش ­آموزان 105 گروه برگزیده شدند.
گفتنی است منتخبین این مسابقه از استان­های تهران، کرمانشاه، زنجان، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، سمنان، کرمان، فارس، آذربایجان شرقی، گلستان، مرکزی، کردستان، البرز، خراسان رضوی، خوزستان، قم، همدان، زنجان، مازندران، یزد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در 10 شهریورماه سال جاری مصادف با عید قربان در محل تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می­شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار