مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد:

آغاز دور جدید کارگاه‌های مددکاری کشوری در فوریت‌های ‌اجتماعی

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از آغاز دور جدید کارگاه‌های آموزشی توجیهی مددکاری کشوری در فوریت‌های ‌اجتماعی خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۴۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، نادر منصور کیایی، افزود: نهمین کارگاه آموزشی توجیهی، ویژه به منظور توانمندسازی کارشناسان آموزش و پرورش کشور در زمینه شیوه‌های مداخله در فوریت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در 24 تا 26مرداد ماه جاری در شهر اصفهان، آغاز شد.
وي تصريح كرد: در این کارگاه‌ها، کارشناسان، آموزش‌های لازم در زمینه آشنایی با فرایند غربالگری، مداخله مختصر، مدیریت مورد، ارجاع، مددکاری و بازتوانی دانش‌آموزان در معرض خطر را فراخواهند گرفت.
مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: دهمین دوره این کارگاه‌ها، از 31مرداد ماه جاری در استان اردبیل برگزار خواهد شد و پس از برگزاری این کارگاه‌های کشوری، کارگاه‌های قطبی با حضور کارشناسان مناطق آموزش و پرورش کشور، برگزار خواهد شد.
منصورکیایی خاطرنشان كرد: در طی 4سال گذشته، با برگزاری کارگاه‌های آموزشی توجیهی و تدوین دستورالعمل‌های فنی، تلاش‌های گسترده‌ای برای استقرار و گسترش خدمات مددکاری اجتماعی در مدارس صورت گرفت که امید است با گسترش این دوره‌ها در تمامی مناطق آموزش و پرورش کشور، آمادگی آموزش و پرورش برای خدمات مداخله و «مدیریت مورد» در زمینه موضوعات و رویدادهای مخاطره‌آمیز و فوریت‌های اجتماعی دانش‌آموزان، ارتقاء پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار