برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده‎

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه از برگزاری دوره های سبک زندگی و تعالی خانواده در امامزادگان شهرستان تبریز و مراغه خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۴۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، محمد علی فاضلی نسب معاون فرهنگی این اداره کل از برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده در امامزادگان شهرستان تبریز و مراغه خبر داد و افزود: با توجه به بروز برخی مشکلات در خانواده ها و افزایش طلاق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان جهت کاهش مشکلات اجتماعی این طرح را برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: جهت هرچه بهتر برگزار شدن این دوره، از بین بانوان طلاب اقدام به جذب مربیان با تجربه و با سواد کرده و ضمن مطالعه کتب اخلاق، ازدواج و خانواده، فرزند پروری و تست شخصیتی ، بعد از برگزاری امتحان این مربیان انتخاب شدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: این بانوان بعد از اینکه حائز رتبه شدند جهت گذراندن دوره به شهر قم اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت پایلوت در شهرستان های تبریز و مراغه برگزار خواهد شد اظهار داشت: بعد از بررسی نتایج این دوره از کلاس ها جهت گسترش در دیگر امامزاده ها اقدام خواهیم کرد.

ناگفته نماند این دوره از کلاسها به صورت داوطلبی بوده و زمان ،شرایط و نحوه ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار