اعلام نتایج مسابقات دو و میدانی المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان در اراک

نتایج نهایی مسابقات دو و میدانی بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

کد مطلب: ۶۵۱۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، در ماده 1500 متر نهایی نفیسه همائی نژاد از تهران اول، فائزه بسحاقی نیا از اصفهان رتبه دوم و مریم رابری از خراسان رضوی مقام سوم مسابقات را به دست آورد.

در رشته پرش طول مهدیه حیدری از یزد مقام اول، فرشته عباس آبادی از کرمان مقام دوم و پروانه غریب شیئی از تهران مقام سوم را از آن خود کردند.

در رشته 400 متر نهایی مهتاب تمنایی از اصفهان مقام اول، آمنه عبدالهی از خراسان جنوبی مقام دوم و سمیرا حیدری از خراسان شمالی رتبه سوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.

در رشته 800 متر نهایی، مهتاب تمنایی از اصفهان اول،سمیرا حیدری از خراسان رضوی دوم و آمنه عبدالهی از خراسان جنوبی سوم شدند.

در دو 200 متر ریحانه رضا سلطانی از تهران مقام اول، فرشته عباس آبادی از کرمان مقام دوم و مینا مرادی از اصفهان مقام سوم را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب وزنه، مهتاب جهانگرد از تهران اول، فاطمه یحیی پور از کرمان دوم و مهسا جوراب بافی صادقی از آذربایجان شرقی سوم شدند.

در رشته 4*100 متر امدادی تیم اصفهان اول، تهران دوم و خراسان رضوی عنوان سوم مسابقات را کسب کردند.

در رشته 100 متر با مانع، ملیحه دوراندیش از اصفهان اول، خیرالنسا مراد بیگ لو از اصفهان دوم و هانیه حاتمی از خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار