فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

اصلی ترین هدف طرح هجرت محرومیت زدایی از مناطق حاشیه نشین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: توجه به مناطق حاشیه نشین شهر ارومیه و محرومیت زدایی در این مناطق در دستور اولویت گروه های جهادی طرح هجرت قرار دارد.

کد مطلب: ۶۴۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، سرهنگ کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: به مناسبت دهه کرامت برنامه های گرامیداشت در سطح شهر بخصوص مناطق حاشیه نشین ارومیه با شکوه برگزار شده و با استقبال گرم مردمی روبرو است.

وی با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی نیز افزود: گروه های جهادی بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت فعالیت خود را در زمینه های مختلف فرهنگی، عمرانی و ورزشی در مناطق مختلف آغاز کرده و تمامی زیر ساخت های مربوط به این فعالیت ها انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، با اشاره به اهداف تشکیل گروه های جهادی افزود: فرهنگ سازی، پیشگیری و توجه به مطالبات زیرساختی مردم محله های حاشیه نشین از جمله اهداف تشکیل این گروه های جهادی می باشد.

علی نژاد خاطر نشان کرد: مطالبات مردم به گوش مسئولان ستاد توانمندسازی می رسد ولی بروکراسی اداری مانع پیشرفت سریع رسیدگی به این مطالبات است.

وی افزود: پیگیری جهت پوشش گذاری کانال های فاضلاب، پاک سازی مناطق آلوده، بستری معتادین در کمپ های ترک اعتیاد، دیوار نویسی و فضاسازی در خصوص طلاق، ازدواج و سبک زندگی اسلامی از جمله فعالیت های انجم شده توسط گروه های جهادی طرح هجرت بسیج سازندگی در مناظق حاشیه شهر است که در حال اجرا هستند.

علی نژاد تصریح کرد: طی رایزنی های انجام شده با سازمان فنی حرفه ای در تلاش جهت برگزاری کلاس های کار آموزی و کار آفرینی در مناطق حاشیه نشین می باشیم تا خانواده ها در حد امکان هنرهای دستی خود را گسترش داده و به کار آفرینی و حل مشکل بیکاری بپردازیم.

وی در خصوص فروش دستاوردهای بانوان و خانواده های کم بضاعت گفت: در صدد برپایی نمایشگاه فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در یکی از نقاط پر رفت و آمد شهر هستیم در صورت همکاری ارگان های مرتبط به زودی این نمایشگاه به سطح اجرایی در خواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، اذعان داشت: در خصوص تقویت کلاس های درسی مناطق کم بضاعت به نتیجه مطلوب نرسیده و در خصوص محل اجرای کلاس ها با مشکل جدی مواجه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار