پرداخت 900 میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی توسط بانک های قزوین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین از پرداخت بیش از 900 میلیارد تومان تسهیلات مالی به متقاضیان در بخش های مختلف اقتصادی و قرض الحسنه در سه ماهه نخست سال جاری توسط بانک های عضو شورای هماهنگی بانکها خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۷۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، منوچهر حبیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدت یاد شده بیش از 900 میلیارد تومان تسهیلات به میزان 830 میلیارد تومان مربوط به بخش های اقتصادی و بیش از 70 میلیارد تومان بصورت تسهیلات قرض الحسنه پراخت شده است.
وی اضافه کرد: از کل تسهیلاتی پرداختی بخش های اقتصادی ، 45 درصد در بخش صنعت و معدن ، 31 درصد در بخش خدمات ، 16 درصد در بخش کشاورزی ، 6 درصد در بخش مسکن و 2 درصد در بخش صادرات می باشد .
معاون استاندار قزوین در خصوص شیوه توزیع این تسهیلات نیز گفت: تسهیلات پرداختی توسط 16 بانک عضو شورای هماهنگی بانک های استان پرداخت شده است.
استان قزوین با سهم 6/1 درصدی از جمعیت جایگاه 20 کشور و با سهم 9/. درصدی از مساحت کشور جایگاه 26 کشور را به خود اختصاص می دهد و سهم بخشهای اقتصادی از GDP استان در بخش کشاورزی 17درصد ، بخش صنعت و معدن 05/31درصد ، بخش خدمات استان برابر 38/41 درصد و سهم بخش ساختمان و آب و برق و گاز برابر 56/10 درصد می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار