ذیحساب وزارت آموزش و پرورش:

رویکرد ما در حوزه مالی و ذیحسابی اجرای برنامه تعالی مدیریت است

ذیحساب وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل آموزش وپرورش استان های سراسرکشور در تبریز گفت:. رویکرد ما در حوزه مالی و ذیحسابی اجرای برنامه تعالی مدیریت در این بخش است.

کد مطلب: ۶۴۷۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، کامران حصادی گفت: تعلیم و تربیت مختص ارگان خاصی نیست همه آحاد جامعه و سازمانها در این بحث سهیم بوده و بایستی در اداره کرد مجموعه آموزش و پرورش مشارکت نمایند.

مدیرکل امورمالی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه مدیریت در جهان امروز مبتنی بر حداقل کیفیت است، افزود: این مقوله در مناطق مختلف کشور نتایج متفاوتی را ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بحثهایی مختلف درون آموزش و پرورش مانند هدایت تحصیلی بازتاب های متفاوتی در استانهای مختلف دارد.

كامران حصادي با اشاره به اجراي آزمايشي حسابداري تعهدي در بخش عمومي از ابتدايي سال94 گفت: تاكنون 9 مورد از استانداردهاي حسابداري تعهدي تدوين و تصويب شده و دستورالعمل حسابداري بخش عمومي بارعايت ماده 128 قانون محاسبات عمومي كشور تهيه و ارائه شده است.

وی خاطر نشان ساخت: برای بهبود شرایط از وضع موجود به وضعیت مطلوب باید نگرش مدیریتی مثبت داشته و مدل استمرار بهبود تدریجی را سرلوحه قرار دهیم.

ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارت آموزش وپرورش اظهار داشت: امروز کار همه ما در مجموعه پشتیبانی است و توجه کمتری به بحث کیفیت و مدیریت داریم.

حصادی در پایان با اشاره به اینکه رویکرد ما در حوزه مالی و ذیحسابی اجرای برنامه تعالی مدیریت در این بخش است افزود: برای رسیدن به چشم انداز بایستی شاکله ذهنی خود را در مسیر بهبود فرایند قرا دهیم..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار