استاندار قزوین:

همه مدیران قزوین مکلف به برگزاری دیدار مردمی هفتگی هستند

استاندار قزوین گفت: در راستای پاسخگویی مدیران و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات همه مدیران موظف و مکلف به انجام و برگزاری برنامه ملاقات و دیدار مردمی در روزهای سه شنبه هر هفته هستند.

کد مطلب: ۶۴۴۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوين، فریدون همتی در حاشیه برنامه هفتگی ملاقات مردمی که در محل دفتر ایشان برگزار شد در سخنانی بیان داشت: خدمت به مردم درنظام اسلامی نعمت و توفیقی است که شامل حال مدیران می شود وباید از این فرصت به بهترین وجه استفاده نمود.

وی افزود: خدمت بی منت به مردم در سرلوحه رفتار و مشی و جهت گیری کارگزاران دولت تدبیر و امید و مسئولان استان قرار دارد.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم هستیم در دولت دوازدهم، تکریم ارباب رجوع با شفافیت و عنایت بیشتری در دستور کار مدیران قرار بگیرد تا سطح رضایت مندی،اعتماد،امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یاید

وی گفت: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها قطعا" اثرات مثبتی را در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

استاندار قزوین تصریح کرد: در راستای پاسخگویی مدیران و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات همه مدیران موظف و مکلف به انجام و برگزاری برنامه ملاقات و دیدار مردمی در روزهای سه شنبه هر هفته هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار