مدیر کل آموزش و پرورش درگفت و گو با پاناخبر داد:

گشایش جشنواره جابر بن حیّان با عرضه 350 اثر دانش آموز گیلانی

در هفتمین دوره جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی ( جابر بن حیان ) ، آثار برگزیده 350 دانش آموز برتر گیلانی در سالن شهدای دانش آموز ناحیه دو رشت به نمایش گذاشته شد.

کد مطلب: ۶۴۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کل آموزش و پرورش درگفت و گو با خبرنگار پانا از گیلان،در حاشیه بازدید از غرفه های دانش آموزان برگزیده جشنواره جابر بن حیان گفت: در جشنواره امسال 88 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان در قالب 17 هزار و 591 پروژه ، حاصل زحمات خود را زیر نظر معلمان راهنما در قالب یک تیم علمی در این نمایشگاه عرضه کردند.

وی خاطرنشان کرد: از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ، 350 اثر برتر، امروز ، به معرض دیدِ علاقه مندان گذاشته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه افزود: با عنایت به رویکردهای اقتصاد مقاومتی ، خودباوری ملی، کشف استعدادها و تقویت روحیه پرسشگری دانش آموزان ، از اهداف برگزاری این جشنواره است. حاجتی تقدیر از دانش آموزان مولف را از دیگر بخش های این جشنواره خواند و گفت: کتاب های یاوران زمین، اسب فداکار ، زیرک، بی دندون، من با دیگران فرق دارم و هدیه های آسمانی از آثاری بود که نویسندگان آن تقدیر شدند.

گفتنی است جشنواره جابربن حیان در 4 سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می شود که در آن دانش آموزان دوره ابتدایی ضمن فراگیری آموزش پژوهش محور، به کسب مهارتهای آموزشی و نگرشی و همچنین تقویت خودباوری و استعدادهای فردی بر اساس لذت بخش کردن فرآیند یادگیری در آموزش ابتدایی می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار