دومین جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش چناران برگزار شد

دومین جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش چناران با هدف برنامه ریزی ، نظارت و تسهیل در امر ثبت نام دانش آموزان با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضا ستاد ثبت نام آموزش و پرورش چناران برگزار شد .

کد مطلب: ۶۳۸۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،علیرضا کارآمد مدیر آموزش و پرورش چناران در رابطه با برگزاری دومین جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش چناران گفت: ثبت نام دانش آموزان و بازگشایی مدارس دو دغدغه جدی والدین است که روند مطلوب آن می تواند نگرش خانواده ها را نسبت به دستگاه تعلیم و تربیت تغییر دهد . وی اعتماد خانواده ها را برای آموزش و پرورش مهم و اساسی ذکر کرد و گفت : مدیران مدارس باید با بهره گیری از تمام ظرفیت ها شرایطی را به وجود بیاورند تا امر ثبت نام دانش آموزان تسهیل و دغدغه خانواده ها برطرف شود .

شاکری معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران در این جلسه با تقدیر و تشکر ازاعضای ستاد ثبت نام با اشاره به موضوع ثبت نام دانش آموزان گفت: همه باید تلاش ما کنیم كه با تكریم ارباب رجوع و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه اولیاء و دانش آموزان با طیب خاطر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام و در این زمینه بستر و زمینه های لازم جهت ساماندهی ثبت نام صورت پذیرد .

در ادامه گری نسب کارشناس ارزیابی عملکرد و دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی جهت کاهش نگرانی والدین در امر ثبت نام فرزندانشان و مرتفع نمودن مشکلات پیش رو برشمرد .

وی افزود: با توجه به تراکم دانش آموزی که در بعضی مدارس وجود دارد مدیران مدارس ابتدایی می بایست در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه ای ، وضعیت موجود خود را جهت ثبت نام و کاهش تراکم بررسی و مشکلات آموزشگاه خود منعکس نمایند.

در ادامه جلسه صابری رئیس اداره سواد آموزی شهرستان چناران در خصوص طر ح یک قدم مانده به صبح (رهایی از جهل و بیسوادی) ریشه کنی بی سوادی اولیا بی سواد و کم سواد تا پایان سال 1397 در سطح شهرستان خبر داد که نیاز به همت و تلاش همه جانبه مسئولین به خصوص مسئولین آموزش و پرورش و مدیران مدارس را در پی خواهد داشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار