سوادآموزي توانمند سازي انسانهاست

سرپرست آموزش و پرورش ساوه گفت: سوادآموزي گامی برای توانمند سازي انسانهاست.

کد مطلب: ۶۳۳۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، ابراهیم فراشیانی در اولين جلسه شوراي پشتيباني سواد آموزي ساوه در سال 96 با اشاره به پيشرفت طرح ها وبرنامه هاي سوادآموزي در سال گذشته افزود: فرد باسواد در زندگي فردي و اجتماعي خودش نقش سازنده و موثري دارد.

وی اظهار داشت: آموزش خواندن و نوشتن به افراد محروم از نعمت ارزشمند سواد و ارتقای آگاهی و دانش بزرگسالان نوسواد در زمینه های مختلف و تبدیل فرهنگ وابسته کشور به فرهنگ مستقل و خودکفا از اهداف سواد آموزی بود.

سرپرست آموزش و پرورش ساوه بیان کرد: نهضت سوادآموزی با اجرای طرح های مختلف از جمله طرح بسیج سوادآموزی توانست اهداف فرمان تاریخی امام خمینی(ره) را در ربع قرن گذشته محقق کند.

رييس اداره نهضت سواد آموزي شهرستان ساوه نیز ضمن ارائه گزارش عملكرد سوادآموزي شهرستان در سال گذشته و پيگيري مصوبات هاي صورت گرفته در جلسه گذشته از اعلام 93 درصدي باسوادي شهرستان خبر داد واز به كارگيري شيوه هاي تشويقي صورت گرفته در خصوص جذب آمار در جهت كاهش نرخ بيسوادي گزارشي را ارائه نمودند .

فاطمه صانع افزود: آموزش دهنده هاي آزاد در سال 96 بايستي با شركت در دوره توانمند سازي كه اكنون با همكاري جهاد دانشگاهي تهران در حال برگزاري است امكان ادامه همكاري دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار