مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی :

باید رویکرد و نگاه به ورزش بانوان در سطح استان نهادینه شود

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی : باید رویکرد و نگاه به ورزش بانوان در سطح استان نهادینه شود.

کد مطلب: ۶۳۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ،در ابتدای این جلسه زهره جهانی سرپرست گروه بانوان اداره کل ورزش وجوانان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید زیادی به ورزش بانوان دارند خواستار این شد که بایدشرایطی فراهم شود تا کلیه بانوان استان بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به ورزش کردن بپردازند. وی عنوان کرد باید زمینه حضور بانوان در ورزش بیشتر شود چون این استان استعدادها وپتانسیل های خوبی در بحث ورزش بانوان دارد.

جهانی یکی از مشکلات ورزش بانوان استان را عدم حمایت اسپانسر ها از تیم های ورزشی عنوان کرد وابراز امیدواری کرد بتوانیم با تعاملاتی که با فدراسیون ها برقرار میکنیم در آینده میزبانی مسابقات کشوری را نیز در استان برگزار کنیم.وی خاطر نشان کرد نباید مباحث مالی مانع پیشرفت ورزش در استان شود.
مسئول ورزش بانوان استان عنوان کرد باید از تجربیات ورزشکاران ملی پوش استان جهت آموزش و پیشرفت سایر ورزشکاران در استان استفاده کرد
در ادامه این جلسه نواب رییس هیات های ورزشی استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود از قبیل: تبلیغات رسانه ای در بحث بانوان ، ایجاد پارک بانوان ، برگزاری کارگاههای آموزشی برای بانوان و فرهنگ سازی ورزش بانوان در سطح استان پرداختند.
در پایان این جلسه نیز اسماعیل افضل پور مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی ، با اشاره به اینکه محدودیت های فرهنگی جهت انجام ورزش بانوان در استان وجود دارد عنوان کرد باید به دنبال راه کار مناسبی برای رفع این محدودیت هاباشیم تا بتوانیم بیش از گذشته ورزش بانوان را در سطح استان ترویج دهیم.
وی با اشاره به اینکه با کمبود امکانات ورزشی جهت بانوان در استان مواجه هستیم ابراز امیدواری کرد با پیگیری های مستمری که انجام می شود بتوانیم مطالبات این قشر از ورزشکاران را مهیا کنیم.
افضل پور از سایر ادارات و ارگان ها خواست تا رویکرد و نگاه خود به ورزش بانوان را در سطح ادارات نهادینه کنند وی از مسئولین ادارات خواست جهت تحرکات بیشتر جسمی در بین بانوان شاغل برنامه ریزی های خاصی انجام دهند تا بانوان بتوانند به راحتی به انجام حرکات ورزشی بپردازند.
مسئول ورزش استان عنوان کرد در سالیان گذشته به ورزش بانوان توجه کمتری شده است لذا انتظار می رود که در آینده شاهدحمایت های ویژه ای از سمت استانداری به ورزش بانوان در سطح استان باشیم.
در این جلسه نفیسه نخعی مدیرکل امور بانوان استانداری نیز حضور داشت که به ایراد سخنانی در خصوص مشکلات بانوان استان پرداخت وی ابراز امیدواری کرد با تعاملاتی که بین دستگاه ورزش استان و استانداری برقرار خواهد شد این مشکلات در آینده ای نزدیک مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار